2009. szeptember 29., kedd

Sziasztok!
Sajnos nincs nagyon időm hímezgetni, lefoglal a munka, meg az alvás, és mostmár angolra is járok.
A kanadai élményeink és tapasztalataink szintén egy blogban foglalom össze, foglaljuk össze, ami ugyan meghívós, de ha szeretnétek vagy szeretne valaki közületek az olvasója lenni, érdekli, hogyan tudunk itt elindulni, ha tudunk, akkor nagyon szívesen meghívom, csak egy e-mail írjon ide: annidoki@gmail.com
Nagyon szívesen írnék ide is hosszabb összefoglalót, de sajnos kevés időm van, és a család is rágja a fülünket, hogy cseverésszünk a skype-no :)

4 megjegyzés:

Kriszti írta...

Szia Ani!
Írtam neked levelet:-)
Kriszti

Delfike írta...

Szia Ani!

Én továbbra is szeretnélek olvasni.
Kíváncsi vagyok az új élményeitekre,mert én vagyok a Fáncsi. ;) :)

Timici írta...

kicsit lemaradtam:S ezek szerint már túl vagytok a nagy vízen:D, kívánom hogy minden álmotok váljon valóra!!!

szép lett a párna:o)

Hesztia írta...

naná, hogy igen!Másképp hogyan tudnánk neked szurkolni!!? :))