2010. október 6., szerda

Szép napjaink

Képes beszámoló az elmúlt 2-3 hét szépséges napjairól....


Critical mass Debrecenben.... Biciklis felvonulás, évente kétszer kerül megrendezésre, érdekes módon mindig olyankor, amíg még túl hideg van vagy már túl hideg van :) Azért mi hűségesen elmegyünk, hátha lesz sok bicikliutunk és az autósok is odafigyelnek ránk (én szeretném, ha a gyalogosok is néha.... meg a biciklisek a gyalogosokra, vagyis mindenki mindenkire... és világbéke....). De főleg sokan vagyunk, megyünk együtt, biciklizünk keresztül a városon és közben jót beszélgetünk. Nekem ez a legfontosabb.


 Mimi is diót szed. Csak a szájából próbáljuk kicsalni :D Ha még kell utána.... ;)



 Egy szép hétvégén diót szedtünk az én mi kis huncut kutyánkkal, Mimivel, aki már lassan 4 hónapos lesz. Közben felbukkant egy béka is, akit lencsevégre kaptam.


Most hétvégén séta a tónál....



Már így tud feküdni első szóra....





Végül a debreceni hőlégballon-világbajnokság néhány lufija, melyeket felfújtak a debreceniek kedvéért a főtéren a szemünk láttára. Húúúú de izgi volt :) És gyönyörű.

3 megjegyzés:

Timici írta...

éééédes kutyusotok van:o)

xJuDesign írta...

Nagyon jó volt ez a képes beszámoló:-) Köszi, hogy megosztottad velünk:-))) nagyon aranyos a kutyus:-)))Nem is tudtam, hogy van debreceni hőlégballon-világbajnokság!!!

*kateee írta...

köszi a képeket!
Mi sajnos nem jutottunk el a főtérre pedig szerettem volna... :( majd jövőre :)