2011. július 28., csütörtök

Rózsás nap...

A múltkori kis rózsás minta egy képkeretnek készült. Egy szép fénykép megy majd bele :)
Ilyen lett keretezve:



Nagyon jó volt hímezni végre. Hónapokig nem nagyon fogtam tűt a kezembe, és erre is elég nehezen vettem rá magam. De aztán amikor belejöttem, akkor olyan jó érzés volt, megint láttam benne a fantáziát, meg a szépséget, megnyugtatott és feldobott. Érdekes, milyen időszakok vannak az ember életében... Most pedig, hogy láthattam keretezve - felöltöztetve, még jobban tetszik. Máris kinéztem a következő munkámat, már a helye is megvan :)
Mondhatjuk, hogy ez egy visszatérés? :) Szépen elkezdtem rendezgetni a fonalaimat, rendberakni, átválogatni az anyagimat, előszedtem a már kész munkáimat, amelyek nincsenek még bekeretezve (jó sok felgyűlt...). Jó érzés volt :)

4 megjegyzés:

Zsuzsimam írta...

Nagyon szép lett, én sejtem mire készül.

Éva írta...

Nagyon szép lett! Mikor mutattad a kis rózsákat ilyennek kébzeltem el készen!

Ani írta...

Te már tudod, és nagyon jól tudod :) Remélem, örülni fognak neki az illetékesek :) És remélem, maradandó lesz nekik :)

*kateee írta...

keretezés után a fotó hogy fog belemenni? vagy szétbontható? egyébként tényleg szép biztos örülni fog aki kapja :)